06 15 88 63 84 INFO@KANTOOR21.NL
Selecteer een pagina

Geen tijd voor uw administratie?

Besteed het uit

U kunt zich richten op waar u goed in bent en Kantoor21 verzorgt de administratie.

ADMINISTRATIE & BACKOFFICE

Boekhouden is niet leuk wanneer het niet uw vak of beroep is. Naast dat het sorteren van veel papierwerk saai is, heeft u er wellicht ook geen tijd voor. Een vast personeelslid aannemen is duur en neemt verplichtingen en risico’s met zich mee. Als klein bedrijf kunt u zich deze risico’s vaak niet veroorloven en grotere bedrijven willen niet aan een vast contract vastzitten.

Kantoor21 komt bij uw bedrijf de administratie in uw eigen boekhoud programma inboeken. In overleg is te bepalen hoe vaak u wilt dat dit gebeurt. Zo houdt u de regie in handen. U bepaalt hoe vaak ik kom. U kunt hiermee het kostenplaatje in de gaten houden en u bespaart kosten voor een vast personeelslid. Geen vakantiegeld, geen doorbetaling bij ziekte, geen loonbelastingen, kortom geen risico’s.

Heeft u geen eigen boekhoud programma? Ook geen enkel probleem. Kantoor21 beschikt over een eigen boekhoud programma, waar ook uw administratie ingeboekt kan worden. U maakt een afspraak met over de frequentie van het inboeken, dit kan wekelijks of maandelijks. Heeft u zelf geen kantoorruimte? Geen enkel probleem! Kantoor21 haalt uw administratie op, boekt dit in het programma Snelstart en brengt de administratie weer terug.

Daarnaast krijgt u periodiek een overzicht van openstaande crediteuren / debiteuren en een winst & verlies rekening. De BTW aangifte (per maand of per kwartaal) kan ook voor u gedaan worden.

Daarnaast kan ik een frisse wind door uw kantoor heen laten waaien. Opruimen, archiveren, structureren, dit geeft rust en komt de efficiëntie ten goede. U kunt zich richten op waar u goed in bent en Kantoor21 verzorgt de administratie & backoffice

 

Contact Informatie:

Bel of mail voor een vrijblijvend gesprek of offerte 

Adres:

Legebuorren 21
8525GX Langweer

Telefoon:

Telefoon 0513 437 488
Mobiel 06 15 88 63 84

Contactformulier: